Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

GY.I.K.

Ezen az oldalon felsoroljuk a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és válaszokat.

Miért jó regisztrálni az oldalon?

Regisztrált vásárlóink számos előnyben részesülnek:

- nyomon követhetik fiókjuk alatt a rendelés állapotát,
- kizárólag regisztrált vevőinknek szóló egyedi akciókról értesülhetnek,
- részt vehetnek nyereményjátékokon,
- elsőként kapnak fontos információkat a termékpaletta változásokról,
- tájékoztatjuk őket újdonságokról, árváltozásokról,
- elsőként kapnak információt a speciális akcióinkról.

Hogy tudok rendelni?

Megrendelése a webáruházban adható le, telefonon sajnos nem tudjuk megrendeléseket fogadni. 

Meddig és hogy tudom a rendelésem módosítani?

A rendeléseket bármikor leadhatja. Legkésőbb 24 órán belül feldolgozzuk és ha szükséges visszajelzünk. Módosítani a rendelést csak a postázásig lehetséges. Ehhez javasoljuk a telefonos ügyintézést.

Muszáj regisztrálnom, hogy rendelés tudjak leadni?

Nem, már regisztráció nélkül is tud vásárolni, viszont így nem fogja tudni nyomon követni rendeléseit.

Tudok e bankkártyával fizetni?

Igen, van rá lehetőség. Válassza az utánvétes fizetést, FoxPost automatába.

Mikor vannak nyitva?

Cégünk hétfőtől-péntekig 10:00 - 17:00-ig tart nyitva, ez idő alatt kereshettek minket telefonon vagy e-mailben. A nyitvatartási időn kívül érkező e-maileket csak következő munkanap tudjuk figyelembe venni.

Hol található az ügyfélszolgálat, raktár?

Személyes ügyfélszolgálat nincs, csak előre egyeztetett időpontban. Az ügyfélszolgálat a kapcsolat menüben leírtak szerint elérhető.

Hol látom, hogy a termék készleten van nincs?

A termék adatlapján látható jobb oldalon a Raktáron vagy Rendelésre felirat. A termék készletét mindig ellenőrizd.

Ha azt látom, hogy "Raktáron" zöld felirat, akkor a termék van készleten?

Igen, a termék megtalálható raktárunkban, van készleten. 

 

Ha azt látom a terméknél, hogy "Rendelésre", akkor mikor tudom átvenni/megkapni?

A készleten nem lévő termékeket 3-10 munkanap szállítási határidővel tudjuk beszerezni. Import termékeknél ez hosszabb idő is lehet, de az esetleges késésekről mindig igyekszünk idejében tájékoztatni.

Hol látom, hogy a termék darabra/párra/szettre stb. értékesítik?

A termék adatlapján jobb oldalon, a termékkód alatt látható a mennyiségi egység. 

Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Igen, amennyiben ezt a szállításimódot választod. A házhozszállítás költségét kosárba rakás után automatikusan számolja a rendszer. A szállítási költség terjedelem és súly alapján történik kiszámításra.  

Ha azt látom hogy kosárba rakás után, hogy "Kérje egyedi szállítási ajánlatunkat" az mit jelent?

A kosárba helyezett terméket nem tudja futárszolgálatunk elszállítani, ezért ezekre extra terjedelmes tételekre mindig egyedileg adunk szállítási költséget. Ez nem azt jelenti, hogy a terméket díjtalanul házhoz szállítjuk!

A futár mikor hozza a terméket?

A futárszolgálat munkaidőben szállít. Nem tudja garantálni, a megjegyzés megadott időpont közötti szállítást (pl. én csak 10-11 között tudom átvenni). Kérjük, hogy olyan címet adjon meg melyen többségében ott tartózkodik pl. munkahely, vagy ahol át tudják venni csomagját. Minden rendeléshez csak egy szállítási cím tartozhat, ezért kérjük ne adjanak meg több címet (pl. a megjegyzés rovatba feltüntetni: én délután háromig itt vagyok, utána erre a címre kérem szállítani). Mi továbbítjuk minden kérésüket a futárszolgálatok felé, de garantálni nem tudjuk, hogy mikor történik a szállítás. 

Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni?

Előre utalással, vagy utánvétes fizetéssel lehetséges fizetni.

Választhatsz már előreutalással való fizetési módot, akkor az utalás beérkezése után indítjuk a csomagot. Az utaláshoz kérjük, hogy várd meg a pro forma számlát, és a sorszámára is hivatkozz, hogy be tudjuk azonosítani. 

Szép kártyával tudok fizetni?

Szép kártyát sajnos nem tudunk elfogadni. 

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk automatikus e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre rendelése állapotáról. Könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, amennyiben regisztrációval vásárolt, belépés után a "Megrendeléseim" menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseit és azok aktuális státuszát láthatja. A hosszabb átfutási idővel beérkező termékekről mindig külön értesítjük vevőinket. 

Már élő rendelésemet módosítanám, hogyan és meddig tudom megtenni?

Megrendelésedet addig tudod módosítani, míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül, illetve amíg nincs leszámlázva. A módosítást mindig e-mailben kérjük elküldeni, a gyorsabb ügyintézés érdekében rendelésszámmal együtt. 

Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

Hova küldjek e-mailt az ügyfélszolgálatnak? 

Fogyasztóként kizárólag az info@myprobalance.hu e-mail címre történő megkeresésekre tudunk válaszolni. Az automatikusan kiküldött e-mailekre (megrendelés visszaigazolás, tétel változás stb.) történő választ nem tudjuk fogadni. 

Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?

Kollégáink a beérkező leveleket folyamatosan, érkezési sorrendben dolgozzák fel, nyitvatartási időben, azaz 10-17 óra között. Néhány napon belül minden megkeresést igyekszünk teljesíteni, szíves türelmedet és megértésedet kérjük!

Meddig vehetem át a megrendelt terméket? Meghosszabbíthatom-e az átvétel idejét?

Felhívjuk figyelmét, hogy rendelései átvételéről e-mailben vagy SMS-ben is tájékoztatjuk, miután összekészítettük csomagját.

Raktárunkban 5 napig van lehetősége átvenni a megrendelt terméket/termékeket, utána automatikusan töröljük. Az átvétel ideje meghosszabbítható, ha ezt 5 napol belül jelzi nekünk telefonon vagy e-mailben.

Meg lehet valahol tekinteni a termékeket?

Webáruházunk nem rendelkezik bemutatóteremmel, ezért a termékeket csak a weboldalunkon keresztül tudja megtekinteni. Ellenőrzésre átvételkor nyílik lehetőség.

Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

Véleményt csak a termék megrendelése után tudsz írni, a visszaigazoló e-mailben kapott link alapján. Előre is köszönjük ha értékeled termékeinket!

Hogyan tudom beváltani a kedvezményes kupon kódot?

A kedvezményes kuponkódok beváltási feltételei a kuponkód leírásában találhatóak A kupont alap esetben a vásárlás folyamán a kosárban tudjuk felhasználni. Beváltás előtt érdemes ellenőrizni a kuponkódot

Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?

Előreutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítened bankszámlamunkon! Amennyiben ezt a a fizetési módot választod, úgy a rendelés megjegyzés rovatában tudod csak beírni.

Csak olyan termékekről tudunk előreutalásos számlát kiállítani, melyek vannak készleten. Addig ne utalj, míg nem kapsz számlát. A számlán megtalálod az utalandó összeget és a bankszámlaszámot is, valamint a számla sorszámát is, melyre hivatkoznod kell. 

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!

Ha bármi hiányzik a csomagból, mielőbb keresd fel ügyfélszolgálatunkat. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát.

Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy - rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt - kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat. 

Nem kaptam meg a megrendelt csomagot, mi a teendő?

Cégünk minden esetben küld tájékoztatást a csomag állapotáról. Amennyiben azt az információt kaptad, hogy átadtuk a futárszolgálatnak csomagodat és mégsem kaptad meg, mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a megrendelés számával.

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy átvételi pontunkon azonnal! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a info@myprobalance.hu e-mail címen. A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát is. 

Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?

Online leadott rendelésed esetén, amennyiben végső fogyasztónak minősülsz, lehetőséged van élni a 14 napos elállási jogoddal, melynek részleteit és menetét az ügyletszabályzatunk alatt olvashatod el. Kérjük, hogy mindenképp tájékozódj ezekről még az ügyintézés előtt!

Mikor NEM illet meg a 14 napos elállási jog? 

Amennyiben nem végső fogyasztóként vásárolt, tehát cégnévre, közoktatási intézmény stb. nevére kérte a számlát. 

Olyan nem előre gyártott termék esetében fogyasztóként sem állhat el a vásárlástól, amely terméket a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza (pl. védőháló, balettrúd) 

Vissza akarom küldeni a terméket, mi a teendő?

Ha a termék mégsem nyerte el a tetszését és megfelel az elállási jog feltételeinek, úgy azt az átvételt követően 14 napon belül jelezheti és visszaküldheti számunkra, de ennek költségét Önnek kell állni. Visszaküldés előtt mindenképpen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Kérjük, hogy minden esetben fizetési kötelezettség nélkül adja fel a csomagot, mert utánvéttel nem áll módunkban átvenni.

Elálltam a vásárlástól, mikor kapom vissza a pénzem?

Ha a vásárló eláll a szerződéstől a termék visszaérkezése után 14 napon belül, visszatérítjük a termék árát. A termék visszaküldésének díja a vásárlót terheli. 

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

A termékkel garanciális probléma van, így reklamálni szeretnénk mi a teendő?

A reklamációját kérjük küldje el e-mailben cégünk részére. Amennyiben a képről nem állapítható meg a termék hibája/vagy a gyártó visszakéri a terméket, úgy kérjük visszaküldeni telephelyünkre a hibás terméket. A visszaküldés költsége mindig a vevőt terheli, amennyiben jogos a reklamációja, úgy minden esetben visszatérítjük a visszaküldés költségét. 

Hibás termék termék esetén az alábbi jogorvoslat várható: elsősorban javítás, másodsorban csere, és amennyiben egyik sem valósítható, ebben az esetben tudjuk csak visszatéríteni a termék árát.